A l’AFA hem creat un seguit de comissions per abordar millor cadascun dels àmbits que hem de treballar. Tot seguit us exposem cada comissió:
A l’AFA hem creat un seguit de comissions per abordar millor cadascun dels àmbits que hem de treballar. Tot seguit us exposem cada comissió:
Aquesta comissió gestiona tots els aspectes de tresoreria de l’AFA, juntament amb la comptable. També s’encarrega de tramitar i gestionar les subvencions que reben les AFA de la Generalitat, el Departament d’Ensenyament, i l’Ajuntament
Gestiona les activitats extraescolars del pla educatiu d’entorn de Sant Celoni i el casal d’estiu.
Gestiona, coordina i controla el menjador escolar i l’acollida matinal, juntament amb la direcció de l’escola i l’empresa contractada.
Aquesta comissió es posa al servei de l’equip docent per Nadal, castanyada i la resta de festes durant el curs escolar, en cas que es necessiti ajuda. També organitza altres festes com el Carnestoltes, paradeta de Sant Jordi, el sopar de final de curs, etc.
Comissió creada durant el curs 2016-2017 per donar veu a les necessitats de les famílies i participar, juntament amb l’escola i les administracions, en la implantació d’un sistema de transport escolar fins a l’edifici nou de l’escola.
S’encarrega de la compra, venda i gestió d’equipament escolar.
S’encarrega d’organitzar les sortides del gegantó de l’escola en les diferents actes o festes de Sant Celoni o dels voltants.
S’encarrega de gestionar el web de l’AFA, els continguts de les xarxes socials i tot allò relacionat amb les tecnologies de la informació.
S’encarrega de les relacions amb les altres entitats del poble i de les activitats que no són pròpiament de l’AFA però en les que participem i/o som convidats.